Zamówienie
W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?
Zamówienie można złożyć w sklepie internetowym MOIÉL poprzez dodanie produktu do koszyka oraz ukończenie procesu zakupu.
Czy mogę złożyć zamówienie bez założenia konta?
Oczywiście. Masz możliwość złożenia zamówienia bez rejestracji. Warto jednak dokonać rejestracji w celu zapamiętania Twoich danych do wysyłki oraz zapisywania produktów na liście marzeń.
Nie widzę produktu, którym jestem zainteresowana. Czy już nie jest dostępny?
Jeżeli model, którym jesteś zainteresowana nie jest dostępny na stronie, skontaktuj się proszę z nami drogą mailową: office@moiel.pl
Nie jestem pewna, który rozmiar będzie dla mnie odpowiedni. Czy jest możliwość wymiany?
Oczywiście. Mamy na uwadze brak możliwości zmierzenia naszych produktów, dlatego też możesz zwrócić przesyłkę do 14 dni od momentu jej otrzymania. W przypadku wymiany, koszt zwrotu przesyłki pokrywa Klient, natomiast koszt wysyłki wymienionego produktu jest po naszej stronie.
Płatność
Czy mogę otrzymać fakturę za zamówienie?
Jak najbardziej. Prosimy o podanie danych do faktury w polu „uwagi” podczas składania zamówienia.
Jak mogę zapłacić za zamówienie?
W trosce o Twoje bezpieczeństwo finansowe, zalecamy skorzystanie z płatności Przelewy24. W tym kroku masz możliwość wyboru banku, w którym posiadasz konto. Połączenie jest szyfrowane, tak aby było całkowicie bezpieczne.
Możesz również dokonać przelewu tradycyjnego, bezpośrednio na poniższy numer bankowy:
ING Bank Śląski: 85 1050 1214 1000 0092 7102 1801
W tytule przelewu prosimy o podanie numeru zamówienia. Przesyłka zostanie nadana po zaksięgowaniu przelewu.
Moje zamówienie zostało zarejestrowane. Nie mogę go opłacić.
W tym przypadku prosimy o kontakt mailowy na adres: office@moiel.pl
Dostawa
Jaki jest koszt dostawy?
Dostawa Twojego zamówienia odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD lub InPost. Koszt dostawy na terenie Polski wynosi w zależności od wyboru firmy kurierskiej:
– DPD (10 PLN)
– Paczkomaty InPost (14 PLN)
Jeżeli zależy Ci na innym sposobie dostawy – skontaktuj się proszę z nami drogą mailową na adres bonjour@moiel.pl lub na instagramie @moielbrand – coś wymyślimy 🙂
Jak zostanie zapakowane moje zamówienie?
Produkty zostaną zapakowane w pudełko wykonane z ekologicznego papieru. Wszystko po to, aby w jak najlepszy sposób chronić nie tylko Twój produkt, ale i dbać o środowisko. Zachęcamy również do ponownego wykorzystania opakowań, aby nie generować kolejnych odpadów.
Kiedy otrzymam swoje zamówienie?
Twoje zamówienie złożone od poniedziałku do piątku zostanie wysłane już następnego dnia. Zamówienia złożone w weekend zostaną nadane w kolejnym dniu roboczym. Czas dostawy to nie dłużej niż 1-3 dni roboczych.
Czy możliwy jest odbiór osobisty?
Intensywnie pracujemy nad możliwością odbioru osobistego : )
Czy możliwa jest wysyłka za granicę?
Oczywiście. W tym celu prosimy o przesłanie wiadomości na adres mailowy: office@moiel.pl
Zwrot i reklamacja
Zwrot
Jeżeli nasz produkt nie spełnił Twoich oczekiwań, podziel się proszę z nami swoimi uwagami. Tylko w ten sposób będziemy mogli sprostać Twoim potrzebom podczas tworzenia kolejnych produktów.
Oczywiście, zgodnie z prawem konsumenta masz możliwość zwrotu swojego zamówienia w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Informujemy, że koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący. Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania, musi posiadać przymocowaną metkę, woreczek przeciwkurzowy oraz oryginalne opakowanie.
Uprzejmie prosimy o czytelne wypełnienie oraz dołączenie poniższego formularza do przesyłki zwrotnej. Jeżeli masz taką możliwość wybierz proszę kuriera DPD, DHL lub InPost. Informujemy, że paczki nadane do Paczkomatu lub do oddziału Poczty Polskiej nie zostaną odebrane.
Przesyłkę zwrotną należy wysłać na adres:
MOIÉL Aleksandra Kubiczek
ul. Francuska 98A/52
40-001 Katowice
Pieniądze zostaną zwrócone w terminie do 14 dni na rachunek podany w formularzu zwrotu.
Reklamacja
Aby rozpocząć procedurę reklamacji prosimy o przesłanie formularza reklamacyjnego na adres mailowy: bonjour@moiel.pl
W następnym kroku poprosimy o przesłanie reklamowanego produktu wraz z formularzem na adres:
Francuska 98A/52
40-001 Katowice.
Termin rozpatrzenia reklamacji trwa do 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki. O decyzji poinformujemy Cię drogą mailową.